Motto

MODLITWA DO ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA

Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

Błąd
  • Błąd podczas ładowania danych z kanału informacyjnego

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą CKC.

Wszystkie zajęcia są darmowe i odbywają się w salach pod plebanią.

Zapraszamy.

Warsztaty chóru

W dniach 16-18 lutego 2018 roku w Parafii p.w. Wniebowzięcia NMP w Bolszewie trwały Warsztaty połączone z Dniem Skupienia dla Chóru Parafialnego „Calasanz”. Warsztaty poprowadził Pan Maciej Naczk, absolwent Universität Mozarteum w Salzburgu, dyrygent Chóru Pan Bartłomiej Chrycyk. W ramach warsztatów Chórzyści uczestniczyli między innymi w zajęciach z emisji głosu, pracowali nad oddechem, który jest bardzo ważny w śpiewie, ale jak się okazuje nie tylko. Efektem warsztatów jest także przygotowanie nowego materiału, który w ostatni dzień Chór zaprezentował na Mszy Świętej o godz. 10.00. Pomiędzy zajęciami chórzyści mieli czas na rozwój duchowy. Najważniejszym punktem dni skupienia była konferencja opiekuna grupy o. Piotra Różańskiego SP na temat prawdy.

Wyjazd lektorów na ferie zimowe.

Po ciężkim pierwszym semestrze przyszedł czas na zimowy odpoczynek. Lektorzy z naszej parafii wraz z o. Piotrem przebywali w tym czasie w Krakowie w Wyższym Seminarium Duchownym Zakonu Pijarów. Udało się wypocząć i zregenerować siły fizyczne i duchowe. Codzienna Eucharystia, Stare Miasto Krakowa, lodowisko, basen i wizyta w Zakopanem. To tylko niektóre atrakcje z tego czasu. Pielgrzymka do Łagiewnik i nawiedzenie Sanktuarium św. Jana Pawła II pozwoliły na doświadczenie obecności świętych związanych z Krakowem. Sprawując Eucharystię przy relikwiach św. Jana Pawła II zawierzyliśmy wszystkie sprawy i ludzi Bogu.

Wyjazd zimowy w Karkonosze dla ministrantów z Bolszewa – ferie 2018

W czasie ferii zimowych odbył się wyjazd na zimowisko dla ministrantów z parafii w Bolszewie. Organizatorem wyjazdu był o. Andrzej. Wszystkich uczestników było 19. W dzień wyjazdu na południe wstąpiliśmy do znanego Sanktuarium św. Józefa w Kaliszu, gdzie odprawiliśmy Mszę Św. oraz zapoznaliśmy się z historią tego miejsca. W czasie pobytu w Karkonoszach mieszkaliśmy w pięknie położonych Borowicach ale zwiedziliśmy także takie miejscowości jak Szklarska Poręba i Karpacz. Dzieci przez dwa dni mieli okazję uczyć się i jeździć na nartach. Odbyliśmy wycieczki górskie do schroniska górskiego na Samotni oraz na zamek Chojnik. Byliśmy też przy znanych dwóch największych wodospadach w Karkonoszach: Kamieńczyku i Szklarce. Zwiedziliśmy również Leśną Hutę Szkła w Szklarskiej Porębie oraz zapoznaliśmy się z Tajemnicami Karkonoskimi w Karpaczu. Było jeszcze kilka innych atrakcji ale najważniejsze, że były to niezapomniane chwile wspólnego przebywania i odpoczynku na świeżym powietrzu.
Wszystkim uczestnikom należą się podziękowania za odwagę jazdy na nartach, umiejętność pokonywania słabości w czasie wspinania się na szczyt gór oraz za tworzenie miłej atmosfery w czasie całego wyjazdu.
Szczególne podziękowania kieruję do opiekunów p. Renaty, p. Katarzyny i p. Wiesława, którzy z wielkim sercem i zaangażowaniem pomagali w opiece i organizacji wypoczynku.