Wyjazd zimowy w Karkonosze dla ministrantów z Bolszewa – ferie 2018

W czasie ferii zimowych odbył się wyjazd na zimowisko dla ministrantów z parafii w Bolszewie. Organizatorem wyjazdu był o. Andrzej. Wszystkich uczestników było 19. W dzień wyjazdu na południe wstąpiliśmy do znanego Sanktuarium św. Józefa w Kaliszu, gdzie odprawiliśmy Mszę Św. oraz zapoznaliśmy się z historią tego miejsca. W czasie pobytu w Karkonoszach mieszkaliśmy w pięknie położonych Borowicach ale zwiedziliśmy także takie miejscowości jak Szklarska Poręba i Karpacz. Dzieci przez dwa dni mieli okazję uczyć się i jeździć na nartach. Odbyliśmy wycieczki górskie do schroniska górskiego na Samotni oraz na zamek Chojnik. Byliśmy też przy znanych dwóch największych wodospadach w Karkonoszach: Kamieńczyku i Szklarce. Zwiedziliśmy również Leśną Hutę Szkła w Szklarskiej Porębie oraz zapoznaliśmy się z Tajemnicami Karkonoskimi w Karpaczu. Było jeszcze kilka innych atrakcji ale najważniejsze, że były to niezapomniane chwile wspólnego przebywania i odpoczynku na świeżym powietrzu.
Wszystkim uczestnikom należą się podziękowania za odwagę jazdy na nartach, umiejętność pokonywania słabości w czasie wspinania się na szczyt gór oraz za tworzenie miłej atmosfery w czasie całego wyjazdu.
Szczególne podziękowania kieruję do opiekunów p. Renaty, p. Katarzyny i p. Wiesława, którzy z wielkim sercem i zaangażowaniem pomagali w opiece i organizacji wypoczynku.
Zapraszamy do galerii zdjęć:

o. Andrzej

Narodził się Pan. Zbawiciel ludzi.

Niech czas Bożego Narodzenia obfituje

w miłość i pokój w Waszych sercach.