Gender zagrożeniem

dla rodziny, narodu

i chrześcijaństwa

Tego nie usłyszysz w telewizji, tego nie powiedzą ci w szkole !!

- sam się przekonaj...

Video konferencja - zobacz

Ciekawy wywiad:

ANNA CICHOBŁAZIŃSKA: - W mediach coraz częściej pojawiają się terminy: gender, ideologia gender, totalitaryzm gender, filozofia gender. Co one oznaczają?

KS. DARIUSZ OKO: - Należy mówić nie tyle o „filozofii”, ile o „ideologii” gender. Filozofia jest radykalnym poszukiwaniem prawdy i dobra, natomiast ideologia jest narzędziem bezwzględnej walki o swoje interesy, także kosztem prawdy i dobra. Ma ona doprowadzić do zwycięstwa poglądów i zaspokojenia egoistycznych pragnień jakiejś grupy społecznej kosztem największej nawet krzywdy innych grup. W tym sensie gender jest klasycznym przykładem ideologii, jest narzędziem w bezpardonowej walce o korzyści dla ateistycznego gender i homolobby. Sama nazwa pochodzi od angielskiego słowa „gender”, co było wcześniej oznaczeniem gramatycznym płci, w odróżnieniu od słowa „sex”, oznaczającego płeć biologiczną. Obecnie słowo „gender” zaczęto używać do określenia płci w znaczeniu kulturowym. To jest też główny aksjomat tej ideologii, że nasza płeć jest przede wszystkim określana nie biologicznie, ale kulturowo w procesie wychowania, czyli nie rodzimy się jako istoty płci męskiej albo żeńskiej, ale takimi jesteśmy kreowani po urodzeniu. Na tym ideolodzy gender budują całą swoją teorię, to jest jej kamień węgielny. Zakładają, że nasza tożsamość płciowa nie wynika z natury, tylko z kultury, można powiedzieć, że jest naszym wymysłem albo nawet rodzajem naszej fantazji. W związku z tym jest prawie całkowicie plastyczna, może być kształtowana w procesie wychowania, teraz najlepiej zgodnie z ideologią gender. W ten sposób rusza cała lawina, bo jeżeli nawet rzecz tak naturalna i oczywista jak płeć ma być kształtowana kulturowo, ma być kwestią umowy, to tym bardziej wszystko inne może być tak kształtowane. W ten sposób otwiera się pole do popisu dla inżynierów społecznych, o jakim nie śnili nawet komuniści.

ISKRA BOŻEGO MIŁOSIERDZIA W BOLSZEWIE

„Przez odmawianie tej koronki podoba mi się dać wszystko, o co mnie prosić będą” – mówił Jezus do św. Faustyny.

28 września tj. sobota o godzinie 15.00 modliliśmy się wspólnie na parkingu
,,Koronką do Bożego Miłosierdzia"
  Było nas przeszło 150 os. Pan Bóg dał nam też pogodę, gdyż od rana ciągle padało i niebo było zachmurzone, ale o godz. 15.00 przebijało się słonko i mogliśmy pomodlić się śpiewając całą Koronkę, przy akompaniamencie: gitary (6 szt.), organów elektronicznych (1 szt.), skrzypiec (1 szt.) i bębenka (1 szt.). Oprawa muzyczna pomogła nam otworzyć się duchowo, aby przeżyć głębokie spotkanie z Bogiem Miłości Miłosiernej.  Na koniec wszyscy wspólnie odmówiliśmy akt oddania się Miłosierdziu Bożemu.
Dziękujmy wszystkim za obecność, zaangażowanie się, moc świadectwa i za wiarę.

Niech Bóg wszystkim błogosławi.

Zobacz relację

Zapraszamy do galerii

Karkonosze zdobyte - kolonia letnia w Szklarskiej Porębie:)

• „Naszą kolonię rozpoczęliśmy dnia 14 sierpnia, gdy o godzinie 21:30 wyruszyliśmy z parkingu kościelnego w kierunku Szklarskiej Poręby – do celu naszych tegorocznych wakacji, wraz z naszymi wychowawcami: p. Patrycją, p. Kingą, p. Klaudią oraz ze mną. Na miejscu znaleźliśmy się o godzinie 7:00, więc mieliśmy przed sobą cały dzień pełen atrakcji.
  • Pierwszy dzień minął nam pod znakiem poznawania okolicy i aklimatyzacji w ośrodku. Po śniadaniu udaliśmy się na rekonesans okolicy. Ruszyliśmy Szlakiem Walońskim w kierunku wodospadu Szklarki. Po południu zaś odwiedziliśmy dzielnicę Jeleniej Góry - Cieplice, gdzie zwiedziliśmy starówkę, a następnie z racji uroczystości Wniebowzięcia NMP udaliśmy się na Mszę Świętą.
  • Kolejnego dnia udaliśmy się w góry - było to nasze pierwsze większe podejście. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy wjazdem kolejką liniową pod szczyt Szrenicy, skąd udaliśmy się do Śnieżnych Kotłów oraz do Schroniska pod Łabskim Szczytem, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć skąd wypływa jedna z największych rzek Europy - Łaba. W drodze powrotnej każdy miał okazję odnaleźć swój własny ametyst.
  •  Trzeci dzień był prawdziwym sprawdzianem umiejętności wspinaczkowych. Tego dnia bowiem udaliśmy się na najwyższy szczyt Karkonoszy - Śnieżkę. Mimo wymagającego wejścia warto było podjąć wspinaczkę, gdyż widoki rozpościerające się ze szczytu były przepiękne. Tam też zobaczyliśmy kaplicę św. Wawrzyńca, gdzie raz do roku odbywa się Msza Św. dla przewodników oraz GOPR'owców.

SOBOTNIE KIBICOWANIE...

6 lipca w Roku Wiary ponad 57 tys. chrześcijan spotkało się na Stadionie Narodowym w Warszawie by wspólnie uwielbiać Jezusa. Parafianie z Bolszewa również brali w nim udział: (Członkowie Kręgu Biblijnego z rodziną i inni sympatycy). Rekolekcje rozpoczęły się o godz. 900 i trwały do godz. 2200.

Najważniejszym punktem spotkania była Msza Święta, której przewodniczył  Arcybiskup Henryk Hoser SAC. Homilię wygłosił biskup pomocniczy diecezji warszawsko-praskiej Bp Marek Solarczyk.

Rekolekcje JEZUS NA STADIONIE odbywały się pod hasłem: „Jezus zbawia, każdy, kto wierzy w Niego, na pewno nie zostanie zawiedziony” (1P 2,6).

Ufni temu Słowu uczestniczyliśmy w trwających cały dzień rekolekcjach. Celem było uwielbienie Jezusa w mocy Ducha Świętego, doświadczenie spotkania żywego i żyjącego w Swoim Kościele Pana oraz nawiązanie z Nim osobistej relacji. Wysłuchaliśmy trzech konferencji, które wygłosił o. John Baptist Bashobora, kapłan z Ugandy. Rozważaliśmy Słowo Boże, wspólnie wielbiliśmy Boga śpiewem. W modlitwie różańcowej powierzyliśmy Panu nasze intencje za wstawiennictwem Jego Matki, a w Godzinie Miłosierdzia wypraszaliśmy Boże miłosierdzie dla całego świata. Podczas Eucharystii prosiliśmy o przymnożenie i umocnienie wiary. Adorując Najświętszy Sakrament doświadczyliśmy cudu obecności Jezusa pośród nas - Pan dotykał serc i dusz, przemieniał i uzdrawiał.

Stadion w tym dniu przypominał Wieczernik. W nim uwidocznił się młody, żywy i dynamiczny Kościół, Kościół doświadczający wylania Ducha Świętego.

Chwała Panu za wszystkie Jego dobrodziejstwa, za wszelkie udzielone łaski i za Jego moc wlaną do naszych serc!

Mamy nadzieję, że JNS wpisze się na stałe w kalendarz spotkań organizowanych w obrębie Stadionu Narodowego.

Zdjęcia publikujemy dzięki uprzejmości organizatorów spotkania.